top of page

20% הנחה על כל המוצרים באתר, קוד קופון: COUPON20%

  • alonsh1

איך משתמשים במסכה N95 כדי לקבל הגנה מירבית

עודכן: 22 באפר׳ 2022

המנהל לבטיחות ובריאות תעסוקתית בארה"ב - OSHA, פרסם לאחרונה סרטון כיצד משתמשים במסכה 95N שמסננת לפחות 95% מהחומר החלקיקי שבאוויר בצורה נכונה ולהגנה מירבית.


1. דליפה באטימת המסכה - שיער פנים / זקן, יכול לגרום לאי אטימה של המסכה בדפנות שלה על פניו של האדם העוטה אותה ולהביא לכניסת אוויר לא מסונן לדרכי הנשימה.


2. עטיית מסכה בדרך לא נכונה של הצלבת הרצועות על הראש, חבישת כובע ועליו המסכה, מסכה במידה לא נכונה ותכשיטים שמפריעים למסכה, יכולים להביא גם לאי אטימה של המסכה וחדירת אויר מזוהם שלא סונן במסכה לדרכי הנשימה.


3. המלצת המנהל לבטיחות ובריאות תעסוקתית בארה"ב היא להשתמש רק במסכות 95N אשר קיבלו אישור NIOSH אישור שניתן לאחר בדיקות על ידי המכון הלאומי לבריאות ובטיחות בעבודה, אשר בודק את המסכות ולאחר אישורן נותן אישור על מה הן מגנות כגון 95N ואף נותן להן מספר אישור, אשר צריך להיות כתוב על המסכה ועל הקופסא.


4. פעל לפי הוראות היצרן ומגבלות אשר רשומות על הקופסא.


5. הימנע ומהשתמש במסכה שהשתמש בה אדם אחר.


6. הקפד שידיך נקיות בטרם החזקת החלק החיצוני של המסכה ביד אחת, הצמד את המסכה לפניך שהרצועות מחוץ לה, הקפד שהמסכה מכסה את הסנטר ואת כל הפנים.


7. העבר רצועה עליונה מעל האוזניים ואת הרצועה התחתונה מתחת לאוזניים והתאם את פס המתכת לאף משני צידיו.


8. בצע בדיקת חותם, עם שתי ידיך וודא שהמסכה אטומה על פניך, בשאיפה ובנשיפה של האוויר, שהאוויר חודר דרך המסכה ושאין דליפת של אוויר מצידי המסכה. – יש הדגמה בסרטון המצורף.


9. הקפד להוריד את המסכה בידיים נקיות, ובהפוך מדרך עטייתה בהסרת הרצועות.


10. מומלץ להקפיד להשתמש על פי הוראות היצרן וככל שמדובר במסכה חד פעמית לא לעשות בה שימוש נוסף.


203 צפיות0 תגובות
bottom of page