top of page

20% הנחה על כל המוצרים באתר, קוד קופון: COUPON20%

  • alonsh1

לטסים לאירופה – מידע עדכני היכן חובה לעטות מסכות N95 בימים אלו


עם התפרצות מחודשת של נגיף הקורונה – וריאנט אומיקרון זנים bq1 ו – bq11 שהתפתחו מזן ba5 ומספר נדבקים במגמה עולה המגיע לכ – 600,000 נדבקים ביום בעולם, קיימת מגמה לחייב או להמליץ לעטות מסכות על פי פרסומים במדינות אלו:

1. אוסטריה – חובה מגיל 14 מסכה 2FFP (מקבילה ל – 95N) בתחבורה ציבורית ובתי מרקחת (מגיל 6 – 13 אפשר מסכה רגילה), ובמקרה של אבחון חיובי ל – COVID 19.

2. איטליה ומלטה – חובת מסכות במבני בריאות, בתי חולים ובתי אבות. (ילדים מתחת לגיל 6 (במלטה מתחת לגיל 3) ואנשים עם מוגבלות נשימה פטורים).

3. בולגריה – חובת מסכות בחלק מהמתקנים הרפואיים.

4. גרמניה – חובת מסכה 2FFP- או דומיהן (מסכה 95N) במתקני טיפול, בתי חולים ומתקני בריאות אחרים חריגים למי שהתחסן או החלים לפני פחות מ – 3 חודשים, הערה – במקרה של התפרצות חובת מסכת פנים ללא חריגים (אתמול היו כ – 34,000 נדבקים חדשים בנגיף בגרמניה).

5. דנמרק, הונגריה ולוקסמבורג – חובת מסכות במסכות במכוני בריאות ובתי אבות (פטור בלוקסמבורג לילדים מתחת לגיל 6 ולאנשים עם מוגבלות או פתולוגיה עם איור רפואי).

6. יוון – חובת מסכות במתקני בריאות ובתחבורה ציבורית.

7. לטביה – חובת מסכות במוסדות בריאות וסוציאליים.

8. ליטא – חובת מסכות בבתי חולים, חללים פנימיים צפופים ובתחבורה ציבורית.

9. סלובניה – חובת מסכה במתקני בריאות ושירותים חברתיים, בתי מרקחת ובתי אבות.

10. סלובקיה – חובת מסכה לחולים וצוותי מכוני בריאות, וכן עבור לקוחות בתי מרקחת.

11. ספרד – חובת מסכה בתחבורה ציבורית, מטובים רכבות ואוטובוסים, ספינות וסירות שלא ניתן לשמור מרחק של 1.5 מ"ר, מרכזי בריאות ורווחה בתי חולים ובתי מרקחת (פטור לילדים מתחת לגיל 6, אנשים עם מוגבלויות ומצבי נשימה).

12. פולין – חובת מסכות במבני בריאות ובבתי מרקחת.

13. פורטוגל – חובת מסכות למתקני בריאות ושירותים, מתקני סיעוד, בתי אבות ומבנים דומים המארחים אוכלוסיות חלשות או בעלי מוגבלויות, כמו כן נבדקים חיוביים עד 5 ימים לאחר סיום הבידוד.

14. צ'כיה – חובת מסכות בתחבורה ציבורית, בתי חולים, בתי מרקחת ובשירותים חברתיים. (פטור לילדים מתחת לגיל שנתיים, ולבעלי מוגבלויות והפרעות נפשיות קשות).

15. קפריסין – חובת מסכות בתחבורה ציבורית, בתי חולים, בתי אבות, מרכזי אירוח לקבוצות חלשות ובתי מרקחת, לא מסכות בד אלא איכותיות 2FFP (מקבילה ל – 95N) או כירוגיות כפולות, ילדים מתחת לגיל 12 פטורים.

16. בחלק מיתר מדינות אירופה ואלו המוזכרות לעיל, המלצה למסכות בתחבורה ציבורית, חללים פנימיים, -מרכזי בריאות, מרכזי טיפול במגורים ובטיפול רפואי.

* המידע לפי פרסומים של האיחוד האירופאי מ – 16.12.2022 - 13 ונסמך על פרסומים באינטרנט, מומלץ לבדוק בסמוך לטיסה עדכונים בהתייחס למדינה אליה אתם טסים (ולא להסתמך על מידע זה כמידע מוגמר) ו/או לרכוש חבילת מסכות 95N גם ליתר בטחון ולצורך שמירה על בריאותכם ובריאות יקירכם.

* קיימות גם מגבלות במעבר בין מדינות בתוך האיחוד האירופאי ומחוצה לה, אשר יפורמו בפרסום נפרד בבלוג.

* קופון 20% הנחה על כל המסכות באתר, קוד קופון: COUPON20% תקף עד ליום 1.1.2023 או עד גמר המלאי המוקדם מבניהם.

* למידע נוסף על הגבלות נוספות ואזורי תיירות נוספים בעולם הירשם לאתר.

* שתף בבקשה מאמר זה ועזור לנו להפיצו לטסים לחו"ל.



bottom of page